Dalton

Wij werken op onze school een beetje anders dan u het waarschijnlijk vroeger als kind zelf hebt meegemaakt. Dat is geen toeval! Dat komt aan de ene kant omdat wij bewust hebben gekozen om een daltonschool te zijn. Dit betekent dat we bij alles wat we doen, willen werken vanuit de vijf kernwaarden van Dalton.
Aan de andere kant hoort die verandering bij de tijd van nu. In de 21e eeuw zijn andere dingen nodig dan in de vorige eeuw. Dat moet wel doorwerken in het onderwijs, dat immers kinderen moet voorbereiden op de huidige maatschappij en dus toekomstgericht moet zijn.

Wanneer u hieronder klikt op een van de links kunt u meer lezen over waar onze school voor staat en wat u kunt en mag verwachten.
- Hoe geven wij Daltononderwijs vorm op de Jorisschool?
- Dit zegt de Nederlandse Dalton Vereniging.

Website Nederlandse Daltonvereniging:

www.dalton.nl